trist måndag, med rolex som förgyller den


Tisdag imorgon, vilket betyder två prov och en uppsats inlämning. uppsatsen är klar, kanske inte den bästa men det är iallafall klar. Känner att jag kan so provet relativt bra iaf. Spanskan är sämre, kan verkligen inte någonting. Kmr väl bli ett F på omprovet.. Igår var det bara en månad kvar till sommarlovet och det är nu man börjar räkna dagar. Orkar verkligen inte skolan längre. Egentligen orkar jag ingenting. Knät verkar ha pajat också, så förmodligen ingen träning på hela veckan. Får damp på mitt liv just nu. Behöver nån som lyser upp vardagen lite, en som man kan gosa mä också. Nej men nu ska jag återgå till äckelpluggandet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback