söndagsångest


Har inte skrivit nått sen jag kom hem från resan. Det är för att det är så himla mycket i skolan nu på slutet. Nu är det bara en månad kvar tills avslutningen. Efter veckan som kommer är alla nationella klara och alla andra prov och inlämningsuppgifter som jag vet. Känns skönt men ändå jobbigt, för det är så jävla mycket till just den här veckan. En inlämningsuppgift, en uppsats, två prov(på samma dag) och två so nationella. Har inte pluggat nått till något av allt de. Känns bra. Idag har jag spelat match, det gick inte bra för laget, men stundtals gick det ganska hyfsat för mig, fick göra säsongens första mål också. Nu ska jag kolla på tvd och sen bara chilla resten av kvällen. (även fast jag borde göra skolarbeten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback