lördag


ÄNTLIGEN, livet känns äntligen bra. Alla prov e klara, alla inlämningar, det är bara 14 dagar i skolan innan sommarlov. Solen har varit framme och det har varit sjukt varmt hela dagen, har legat och bättrat på brännan hela dagen, vilket verkligen behövdes. Sen har jag fått sommarjobb genom kommunen, barnomsorg, precis som jag ville. Dock inte nära där jag bor ms
en tror jag ska flytta hem till Jennie de två veckorna. Fast när allt känns bra är de alltid nått dåligt. Har haft jätteont i knät sen matchen förra helgen. Inte bra, speciellt inte när säsongen är igång. Står över helgens match och hoppas på att det blir bättre. Ikväll ska jag hitta på någonting med Jennie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback