honung och hm

Sitter just nu och dricker honungsvatten och kollar på kläder från hm. Ska nog beställa lite därfrån tills resan. Jag har inte skrivit på typ en vecka och det beror väl på att jag har varit sjuk. Fast blev sjuk i typ fredags men ändå. Nu sitter jag och funderar om jag ska åka en sväng till stan med lilli. Vet inte riktigt hur jag ska göra pga att jag har fortfarande mycket ont i halsen.. Vi har två nationellaprov i veckan, båda i svenska och vill verkligen inte vara sjuk så att jag missar dom. Har även sett att vi har endast en vecka utöver lovet ledigt utan nått nationella fram till att alla är klarta. Det känns inte så kul. Svenska, mattte och engelska går väl an men fysik och so kommer bli jättejobbigt, kommer behöva börja plugga nu tills fysiken, bara tre veckor kvar.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback