sommarlov, halvsjuk och börjar jobba på måndag

Det var ett jävla bra tag sen och det är synd. Jag fattar inte varför jag aldrig bloggar. Nu har vi iallafall fått sommarlov, vilket känns awesome. Fast det kunde inte börja sämre än vad det gjorde. På avslutningen hade jag feber och ont i halsen. Ändå var jag först i kyrkan, sen hannahs student, sen spex och avslutningsmiddag. Allt detta resulterade till att jag på torsdagseftermiddagen fick åka till doktorn och kom hem med penicillin. Vilket betydde att det var hejdå till one direction konserten på fredagskvällen. En av sakerna jag verkligen hade sett fram emot ett bra tag. Nu sitter jag här och har sommarlov, är halvsjuk och börjar jobba på måndag, love life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback