7/1 TISDAG

Det är tisdag, sista dagen på lovet och här ligger jag nerbäddad i sängen och klockan är snart halv tre, och nej, jag är inte sjuk. Jag har bara inte orken att gå upp. Igår innan jag skulle sova hade jag sån motivation till att träna osv, men när jag vakna imorse, eller vid 12, så hade jag ingen ork alls. 
Men ändring ska de bli med de. Jag ska ta tag i livet, bli mer tränad och äta nyttigare. Nu när det är nytt år känns det som en bra tid att starta, så får vi se hur länge jag orkar, kmr förmodligen hålla på max en vecka om jag känner mig själv rätt. Ska även ta tag riktigt ordentligt med bloggandet och kanske till och med ta fram kameran. Det får vi se mer framöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback