6/2 TORSDAG

Som jag skrev igår så va jag trött på livet osv, och ja, det har inte blivit bättre precis. Idag i skolan var jag jätte bitter och blev arg på minsta lilla som gick fel. Jag har försökt dölja hur jag egentligen mår men jag lyckas verkligen inte. Jag är iallafall glad att jag har mina underbara vänner som finns där för mig även när jag är hur bitchig som helst mot dom. Imorgon är det fredag, skönt men även jobbigt. Vi har matteprov  och jag känner mig inte helt säker på allt som jag borde. Har lite svårt att koncentrera mig också med tanke på de som hänt. Nu ska jag iallafall gå ner och byta om och sen åka vidare på träning. Hoppas den får mig på andra tankar iallafall i en och en halvtimme. Det behövs verkligen. en väldigt ful bild från skolan
 

Kommentarer
MATILDA

fin blogg!

Svar: tack!
Isabelle Askling

2014-02-16 | 11:57:33
http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback