måndag

 
Idag är det måndag, vilket betyder en ny vecka. Nämligen sista veckan innan lovet. Imorgon är det fysiknationella, har pluggat hela veckan men ingenting har fastnat och jag känner att det är meningslöst. Nationellaprov ska väl ändå vara att man visar vad man lärt sig och inte sitta och råplugga veckan innan. Känner att det finns viktigare skolsaker att göra, som att skriva so-uppsatsen. 
 
Imorgon fyller Lillan, vilket betyder födelsedagsfika efter skolan innan träningen. Det är även sista gången på två veckor som jag träffar Lovisa, eftersom hon ska åka till Thailand. Lite tråkigt. Här ovanför ser ni min nya jacka lite snabbt. Bättre bilder på den kommer, och även på annat nytt jag köpt kommer när det blir bättre väder ute, alltså bättre ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback